Door Simon Wright 7 oktober 2022
Strive Gaming, een geavanceerd platform voor het beheer van spelersaccounts (PAM) dat is ontworpen voor de multi-state-vereisten van online operators op de Noord-Amerikaanse markt, heeft vandaag een nieuwe samenwerking aangekondigd met Chalkline Sports, de toonaangevende Noord-Amerikaanse aanbieder van sportgames voor het verwerven en behouden van klanten.
De nieuwe samenwerking zal het startpunt zijn voor Strive Gaming om gratis games te spelen, waardoor klanten eenvoudig een kant-en-klare gratis acquisitie- en retentietool kunnen implementeren. Freeplay-sportspellen leiden nieuwe spelers op en laten ze wennen aan sportweddenschappen, en leveren een consistent hoge marketing-ROI op voor casino’s die sportpromoties uitrollen.
De integratie van Strive Gaming met Chalkline zal rijke, op toestemming gebaseerde, gedragsgegevenssets opleveren over de favoriete teams van gamespelers, favoriete markten en het gokniveau.
Max Meltzer, CEO van Strive Gaming, zei: “We weten uit de ervaring van ons executive team: het verwerven en behouden van klanten zijn de grootste uitdagingen voor operators op de Noord-Amerikaanse markt, en deze samenwerking pakt deze kans direct aan.”
“Chalkline’s gelokaliseerde en gepersonaliseerde live-odds freeplay-sportvoorspellingsspellen betrekken fans van elke sport en richten zich op lokalisatie en personalisatie, twee van de sterkste kenmerken van het Strive Gaming-platform.”
Daniel Kustelski, CEO van Chalkline Sports, zei: “Strive Gaming is een van de toonaangevende B2B-platformbedrijven in de VS en Canada met deskundige leidinggevenden, een ervaren team en geweldige technologie. Hun visie sluit heel goed aan bij die van ons, en we geloven dat deze samenwerking veel waarde zal opleveren in de snelgroeiende markt van Noord-Amerika.”